Nog maar twee dagen.. - Reisverslag uit Drachster Compaghnie, Nederland van Petra Boer - WaarBenJij.nu Nog maar twee dagen.. - Reisverslag uit Drachster Compaghnie, Nederland van Petra Boer - WaarBenJij.nu

Nog maar twee dagen..

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

01 Maart 2016 | Nederland, Drachster Compaghnie

Het is nu bijna zover, over twee dagen vertrekken we met de Horizonjaargroep naar Zuid-Afrika voor drie maanden!

Om iedereen op de hoogte te kunnen houden hou ik een blog bij, waarop jullie mijn verhalen kunnen lezen!


  • 02 Maart 2016 - 11:02

    Geertje:

    Ik wens je veel plezier, en een hele goede tijd.

  • 02 Maart 2016 - 14:49

    Zwaantiena:

    Heel veel plezier en ik hoop dat je een mooie en gezegende tijd mag beleven

  • 03 Maart 2016 - 19:10

    Baukje:

    Petra, we wensen je een goede reis en geniet van het prachtige land Afrika.

  • 05 Maart 2016 - 15:54

    Jenny:

    Wij wensen jou erg veel plezier en een leuke leerzame tijd!
    groetjes de Groot

  • 08 Maart 2016 - 15:17

    Lutske Plantenga:

    Hoi Petra, ik hoorde van beppe dat je veilig bent aangekomen ... heel veel plezier daar ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachster Compaghnie

Petra

Actief sinds 01 Maart 2016
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

03 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Vrijwilligerswerk in Phuthaditjhaba

Landen bezocht: